+420 377 945 304
zsdysina@zsdysina.cz
foto: Jiří Mičan
V Plzni startuje velký projekt na zvýšení kvality vzdělávání, naše škola patří mezi 120 zapojených škol.
Digitalizujeme školu REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY - KOMPONENTA 3.1
Od 1.7.2023 zahajujeme projekt spolufinancovaný EU.
Doučování z prostředků Evropské unie jsme začali realizovat ve školním roce 2021/2022. Bude probíhat i ve školním roce 2022/2023.
Naše škola po dokončení programu Šablony II získala další finanční prostředky ve výši 782.270 Kč na další rozvoj.
Stejně tak jako v minulém roce, i letos přivítáme na naší škole zahraniční studenty v rámci projektu Edison. V týdnu od 24. - 28. února nás budou v rámci hodin angličtiny seznamovat se svou rodnou zemí, procvičíme si anglickou konverzaci a určitě se dozvíme i mnoho o kultuře a tradicích dané zemi.
Hlavním cílem realizace projektu je prostřednictvím stavebních úprav a investice do moderního vybavení odborných učeben zlepšit kvalitu formálního vzdělávání s důrazem na rozvoj klíčových kompetencí a tím zvýšit reálnou budoucí uplatnitelnost žáků na trhu práce.
Cílem programu je výchova mladých lidí k solidaritě, toleranci a porozumění prostřednictvím interkulturního vzdělávání, zdokonalování jazykové vybavenosti, a tím odbourávání bariér při vzájemné komunikaci, dále pak znalost reálií či podpora volnočasových aktivit v rámci mezinárodní spolupráce.
Cílem dotačního titulu je podpora realizace aktivit škol a školských zařízení v oblasti primární prevence rizikového chování, zejména programů všeobecné, selektivní a indikované prevence rizikového chování zaměřeného na děti a mládež na území Plzeňského kraje.
Návštěvnost:
ONLINE:2 DNES:159 TÝDEN:3223 CELKEM:767550
Prosinec naleje a leden zavěje.
Studený prosinec se sněhem dá žito na každé výšině.
Dnes je 8.12.2024
Svátek má Květoslava
Zítra má svátek Vratislav
Projekt EDISON
Obědy pro děti
Školní projekty
Čokoládová tretra
Recyklohraní
Život dětem
Šablony III
Doučování - Financováno EU - Next Generation EU
Scio - testování dovedností žáků
Šablony I - OP JAK